Friday, December 31, 2010

chapter 1: latihan kepraktikalan

Lalalala~~~……yahaaa…hoorey..akhir nye aku berpeluang gak nak update blog ni..dah berabad and da berhabuk da blog aku nih..wow da lme xcare blog aku nih..seyes aku cakap..rindu weh~~~…kat sini aku nak cite sal first day aku praktikal..nope first day la..first week k..sbb ni je cite yg ade dlm mind aku nih..~~

29 nobenver 2010..haha…eja pn salah la..pape lah..arituh aku mule2 masok keje…bangun mak ai gile awal..ni xtaw la kes semangat ke or kes takot masok keje lewat..huhu..air sejok gile tyme mandi tuh..cmni rupe nye perasaan orang yg terpakse bangun pagi and pegi keje..akhir nye aku melalui jugak..pagi tuh aku pegi naek cab je….*hukhuk..cedey… :( *….pagi2 dah pikir camne nak balek umah petang tuh..huhu…tp..naseb baek la ade tembam kesayangan aku tuh..dye datang jemput aku kt ofis..bawak balek umah..wahhh..cam misali dah aku rase..bagus2..

Next..1st day aku dah di beri satu buku tebal..name buku tu “master prospectus.”..gile la wa ckp beb..masok2 kene study sal prospectus ngan products yang company tu ade..cam belajar semule daa aku rase..tapi bagus jugak..menambah ilmu pengetahuan…~~bla bla bla~~…

3rd day…haaa…ni la hari yg aku tunggu2..arini aku dah diberi task..baru beshh..xde la aku boring sangat duk membace je..sampai mleleh ngantuk…huhuhu…so…same la ngan hari seterus nye..malas dah nak cite panjang2…cume masalah aku kt sini..ermmmmmmmm…ape yek..????haa..masalah aku nak pegi and balek keje..supposely ade dak ofis aku nak tumpangkan aku pegi and balek..tp aku tolak sebab..tembam aku tuh xkasi aku naek ngan dak uhhh..ni kes cemburu bute ke ape ntah..al maklum lah dak ofis tu lelaki..bujang lak tuh..tapi..xkesahla..sayang punye pase..lagipun malas dah nak gadoh2 ngan dye..disgusting..huhu…tapi ni la masalah utame aku..bas dah la xde skang..teksi lak kadang2 ade kadang2 xde..cam chipsmore daa..bukan ape, aku xmo lewat datang ofis..hmm..*fening fening…

dahla..meh kte belek satu persatu prospektus nih..huhu..slmt membuke...lalala~~


 

No comments:

Post a Comment