Friday, November 19, 2010

last moment wif my syg2 ku :)

wahhh..dah lame xupdate..sampai kena tegor dah..jeng jeng jeng..mesti nak taw kn sape gerangan nye..huhu..tu la dye si cik zuana dear diary's..huhu..kmu..kali ni kite update khas untuk kmu..huhu..actually kte xtaw nak story ape..that is why la kite x update..huhu..its ok la..aku pun just nak upload kenangan terakhir bersame sidia..haha..saje buat gempax..actually sidia tu adalah kawan2 tercinta aku tuh..special to all of you....

ni last day aku g jalan2 dgn dorg..tyme ni si zuana dear diary's n si hanis la yg bawak kami..lead la katekn..huhu..tyme ni gi pantai tok bali..cantek jugak tw..aku tengok tak lebey tak kurang ngan pantai balok jee..huhu..padahal rindu balok..konon2 samekan..




then..malam tu ktorg gi makan satay satu malaysia name nye..power la waa ckp kt lu..huhu..besh gile..rase cam first tyme makan satay..tyme ni gak zue yang belanje ktorg..btw, thanz so much my dear...(malu2..)

Hari seterusnye..ni lak tyme ktorang pegi openhouse umah makcik sewa nih..openhouse ke??sebelum raye dah ade openhouse..huhu..satu rumah pegi tyme nih..



so how..??huhu..2je la aku nak story tuk post kali ni..actually, aku gembire bile bersama dorang..tp yela kn..nobodies perfect..dalam bergembire of course ade jgk terluke kn..baru la name nye kenangan..kalau asyik manis je, mesti xbest kn..huhu..setakat ni je kenangan yg mampu kami cipta selama bersama..walaupun hanya setahun setengah, tapi rase nye dah beribu kenangan bersama..btw, thanks to all my sweetest frenz..mish u..

1 comment:

  1. ehehe kena tegur nk dgr citer cuya update.. hehee sonok jer g umah mak cik.. ehehehe

    ReplyDelete