Friday, November 12, 2010

episOd terakhir!!..

hye readers..:p..episod kli ni adalah episod yg terakhir..lololo...actually final exam aku dah abes..so..berakhir la episod kali ni..huhu..then, cerite chinta chandury pn dah abes..so..berakhir lagi la kisah kali ni..haha..ape kaitan ny exam dengan chinta chandury?haishh...aku xtaw nak cite ape sebenarnye..slow2 k..mule2 pasal exam..kenape sem ni macam ni berakhir nye paper kami yek.??walaupun dah abes final tp still xrase enjoy..huhu..soalan sume taraf2 master dowwww..sume paper lak 2..hancurrr!!2 je yg mampu aku ungkapkan skng..sedey plus terkilan kot..sobb sobb..study bagaikan nak rakkk..tp at last..huhu..tp..yela..ketentuan Tuhan..kite patot time ngan hati redha..banyak hikmah disebalik sume nih..insyaAllah..

then..sal chinta chandury lak..td episod sedey..skng episod up ckit dr sedey..huhu..actually ni cite wajib ktorg setiap jam 6.30 ptg, gerenti kt depan uh dah jadi cam wayang..never miss even a day..cite ni agak sonok..ade gelak tawa tangis..ni sume kenangan ngan housemate aku..ouhh..dearest, i miss u all..lepas ni dah xberpeluang lg nak tengok sesame kn..:(..kawan2, aku xkn lupe taw tyme2 manis kte nih walaupun jarak yg memisahkan kte..cewaahhh..eyt, dah lari topik lak..k2..chinta chandury vs cuya chandury..ahaakks..ni la name gelaran aku sepanjang cite ni berlangsung..ni sume angkara kawan2 yg aku sayang..amboi2 korg, suke2 je tuka name aku ek??huhu..selame sejam cite ni, ktorg asyek kire iklan je..sonok waa ckp luu..sedozen iklan klu nak bandingkan ngan cite..ape daa tv3 ni..xefficient lol..huhu..(gurau2 jek..jgn mara ye tv3..peace!!)..anyway..byk yg sronok drpd yg xsronok..tyme2 ni la ade yg nanges2 nye..huhu...and..byk gk lesson yg aku dpt dari cite nih..k..dahla..kt sini aku akhir kn episod terakhir nih

No comments:

Post a Comment