Thursday, November 4, 2010

kawan and lawan

entry aku untuk arini agak menyentuh hati ckit..pagi2, bangun bukak mate terus bukak blog ni..tido asyek xlena je bile pikirkan bende nih..cedey campur dengan sakit hati..aku xsangke ek, kenape kawan yang selame ni aku anggap kawan, bole tikam aku dari belakang..orang yg aku harapkn, akhir nye dye yg menjatuhkan aku..bak kate pepatah, gunting dalam lipatan..

sebenarnye, dah lame aku nak share pasal ni..tp aku xbertindak lg..cz aku nak tgk perkembangan seterusnye hari demi hari..tp skang aku dah xsanggup and betul2 terase saket nye..semakin lame perangai dye semakin teruk..Ya Allah, tabahkan lah hati hambeMu ni untuk lalui setiap dugaan ni..dye kawan aku..dari kecik membesar bersama..duduk sekampung..dah macam satu keluarge..dulu dye selalu menjage hubungan aku dengan sidia..dulu aku percayekan dye..aku suke bile dye berkawan dgn tembam aku..sebab aku rase dye kawan yg baek..tp skang, aku dah nmpk belang dye..dye dah xmcm dulu..dye dah xmenjage hubungan aku dgn tembam aku..malah, dye lah org yg merosakkan hubungan aku dgn tembam aku..kenape bende ni sekelip mate brubah dengan kehadiran sorang pompuan yg dye pn blum pasti asal usul nye sehingge dye terlupe akan aku ni...mungkin dye terlalu rapat dgn pmpn 2..dah mcm adik beradik..tp perlu ke dye nak satukan tembam aku dgn pmpn tu??perlu ke dye buat mcm tu??perlu ke dye saket kn hati aku mcm ni??cedey yg teramat sgt..semakin hari semakin menjadi2 antare dye dgn pmpn 2..seolah2 mcm dah suke pmpn 2..klu kau dah suke sgt, knp x kau je yg amek pmpn 2??jadikan dye kekasih kau, xpn bakal isteri kau??xpun kenape kau xsatukan je pmpn 2 dgn mane2 adik2 laki kau??kenape msti tembam aku yg kau pilih??kenape??sedangkan kau dah tahu tembam aku dah ade aku..tapi kenape??mungkin dengan alasan sebab pmpn 2 yg xbole tinggalkan tembam aku..so, kau pn makin mengapi apikan pmpn tu kn..kau ni bongek ke ape??saket hati paham x???ntahla..aku pn xpaham kenape dengan pmpn tu..kenape dye masih lg ganggu idop tembam aku..kenape dye masih lg cari dan xbole lupekan tembam aku..tu yg buat aku tertanye tanye sampai skunk.."cyg..ape yg kmu dah buat kt pmpn tu sampai susah sgt dye nak lupekan kmu??smpai susah sgt dye nak tinggalkan kmu..ape cyg??plz la stop sekse org mcm ni...cyg, kmu mungkin x rase mcm mane saket nye bile ade org len yg cube rampas org yg kmu syg..kn kn..:'(.."

and..untuk pmpn tu, aku berharap sgt tolong lepaskan tembam aku..and..tolong biarkan kami bahagia idop bersama..tolong pegi dari idop tembam aku jaoh jaoh..pmpn, aku tw kau pn pmpn..pasti kau akan paham mcm mane saket nye aku rase ketike ini..sebab satu ari nanti kau pasti akan rase bende yg same..kau mude lg, panjang lagi pejalanan idop kau..mungkin kau bahagia di atas kesengsaraan aku skunk..tapi kau jangan lupe..KARMA happens...what goes around will come around..kau kena ingat tu..aku redha kalau skng aku yg merase saket tu..terlalu saket..and aku arap kau xkan selemah aku bile bende ni akan berbalik semula kpd kau..akan terjadi semule dlm idop kau..pmpn, aku xmarah kau..sebab aku paham hati pmpn..cume bangun la dari sedar sebelum terlamabt..dahla..aku xtw kenape aku rase teramat cedey..pagi yg indah ni, aku mulekan hari aku dengan air mate..huhhh..xpatot..tp aku dah xmampu nak tahan and rase sorang sorang..im sorry kalau entry aku kali ni, agak jiwang and menyentuh hati..aku sayangkan diri aku..aku xmo terluke lagi..:'(

No comments:

Post a Comment