Wednesday, November 3, 2010

++03.11.10...09:09am++

next..ape yek aku buat nih..huhhh..actually aku xleh tdo mlm ni..jam dah berade kt nombo 3.35pagi..tapi aku still xnantok..then, tetibe aku nak tulis blog ni..ntah pape la plak..em, tadi aku study smpi pkul 2.45pgi..then, tetibe aku rse nak mandi..sbb aku suke tido dlm keadaan wngi..haha..actually ramai kwn2 aku marah sebab aku selalu sgt mndi mlm..bole dikatekan habit aku da..yela, dorg marah sbb syg aku..sbb org2 slalu ckp sape2 yg suke mndi mlm cpt dpt pnyakit,paru2 berair..aku pn takut dgr..so, dats why la dorg mrh sgt aku mndi mlm..betol x kwn2??huhu..tp aku ni degil lolll..dushhh...hmm..its ok la, slow2 aku akan kurangkan..tq sume..k2..kt sini aku nak stat sebenarnye..mule2 sekali, tetibe aku t'ingat kt si dia tyme2 cmnih..lps 2, aku teringat kt dye lg..kemudian aku ingat dye lg..hahaha..dah cukup..huhuhu..em, mungkin korg pelik ape nombo2 yg tertera kt atas 2..sebenarnye..tulah tarikh dye buat p'jnjian kt aku..aku pn da xtw kali keberape dye b'jnji ng aku..hmm..tp yela, janji yg hnye di lafaz dgn mesej pesanan ringkas, bukan secare hitam putih..so, sbb 2 la susah sgt sesorang 2 nak b'pegang pd jnji mrke..jap, kt sini aku lampirkn sepatah due mecej dr si dia..(**.ok,.mulai saat ni,masa ni,hari ni..hari rabu 03/11/2010,jam kol 09:09..abg berjnji abg akn tnggalkn pmpuan 2.abg akn lupa pmpuan 2.abg xkn lyan dah pmpuan 2..abg xkn bls msj dye,abg xkn angkat call dri pmpuan 2..abg snggup krna syg..abg syg kn syg,msih cintakn syg..abg nk bhagia brsama syg..abg nk mndirikan msjid ngn syg..2 impian abg..**)..haaa..jiwang x??masyuukk laa.huhu..k, aku smbg blk..dengan ni, aku btl2 b'harap, ni janji yg ade "makne" tuk aku..coz, aku dah xsanggup di kecewakan lg..aku ade hati dan perasaan kot..~~cyg, andai lah kmu memahami ape yg tersurat and tersirat dlm hati ini, pasti kmu xkan layan org sebegini rupe..i luv u sgt2 taw x??~~...haha..tetibe lak mood jiwang bertuka kpd cedey..tp best layan prasaan tyme nih smbil diiringi gratisan musik indon..huhu..eyt,,ape lg ek aku nak tulis tuk satapan tido aku nih..??!!dah smpi sini daa aku mlalut..cmne la nak tido ni..huhu..kla dear..pakse diri tuk tido k..bla bla bla~~~~~~~nunyte bintang..ahaakss..

1 comment:

  1. hikhikhik..event post nie da bertaun..p nk comment gak..kikiki...jiwang la siot..huihuihui..agak2 ape reaksi pmpuan 2 ye? ade x mcm nie...kak...sye nk mntk mff...sye syg kn tmbam akk..huhuhu..boley x? hakhak..law aq dgr dak 2 jwb gni aq bg penampau...law u?huhuhu

    ReplyDelete