Tuesday, November 2, 2010

dinner dekan

hahaha...skunk aku nak story pasal malam dinner aku lak..malam dinner, haha..wat eva la..dinner ni bertarikh 13.10.10...actually ni first tyme aku pergi dinner sepanjang setahun setengah aku kt kota bharu ni..haha..klaka kn..memang berbeza dengan life aku kt jengka aritu..huhu..jengka..i miss u really2 muuaachhh...ni malam anugerah kecemerlangan mahasiswa Uitm 2010..alhamdulillah..aku bersyukur sangat coz aku diantare org2 terpilih yg dpt pergi dinner ni..thanks God..syukur sangat..yela kn, bukan senang nak dapat gi dinner2 mcm ni..huhu...u all tw x, lauk2 dye sedap..aku ciap tambah due pinggan lagi..huh..xmalu kn..tp ini lah aku, pergi mane2 pn, xreti nak makan cikit..huhu..teringgin la nak makan ikan besar yg kt dinner ni baru ni..huhu..xpe2, balik kuantan nanti aku nak gi makan jgk..haha..kla, ntah ape yg aku melalut ni..k2, aku hiburkan korg dengan gambar2 yg cantek tapi xseberape comel ni..huhu..enjoy ya..
 

No comments:

Post a Comment